נתניהו: השרה רגב תשמש כשרת התחבורה וכשרת החוץ חצי קדנציה

    איתי גדסי No Comments on נתניהו: השרה רגב תשמש כשרת התחבורה וכשרת החוץ חצי קדנציה

    שרת התרבות והספורט ח"כ מירי רגב תכהן כשרת התחבורה והתשתיות הלאומיות עם כינון הממשלה החדשה וכשרת החוץ בחציה השני של כהונת הממשלה – כך הודיע ראש הממשלה נתניהו

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע הערב (חמישי) על מינויה של השרה מירי רגב לתפקיד שרת התחבורה והתשתיות הלאומיות ולתפקיד שרת החוץ בחלק השני של כהונת הממשלה.

    נתניהו: "אני שמח לבשר הערב כי שרת התרבות והספורט מירי רגב נענתה לבקשתי להיות שרת התחבורה והתשתיות הלאומיות של מדינת ישראל ושרת החוץ הבאה של מדינת ישראל בחלק השני של כהונת הממשלה".

    "השרה רגב קיבלה על עצמה את אחד התפקידים המשמעותיים והמשפיעים ביותר על חיי האזרח והכלכלה", ציין נתניהו. "רגב עושה היסטוריה בכך שתהא האישה הראשונה בממשלות ישראל שתכהן בתפקיד שרת התחבורה".

    נתניהו הוסיף ואמר כי "מירי רגב הוכיחה כבר במשרד התרבות והספורט שהיא יודעת לחולל רפורמות אדירות ופורצות דרך. בנוסף החלטתי כי בעוד שנה וחצי השרב רגב תיכנס לתפקיד שרת החוץ של מדינת ישראל. אחד התפקידים הבכירים והחשובים ביותר בהנהגת המדינה. השרה רגב תשמש כחברה מן המניין בקבינט המדיני ביטחוני. תשמש כשרה הממונה על מרכז ההסברה, וכמו כן תכהן בוועדה למינוי שופטים".

    השרה מירי רגב, הודתה לראש הממשלה על המינוי ואמרה: "בתום 5 שנים בהם כיהנתי כשרת תרבות ספורט הובלתי את מהפכת הצדק התרבותי וצדק חלוקתי בתחום התרבות והספורט, אני נכונה לאתגר הלאומי הגדול שהוצע לי על ידי ראש הממשלה, נתניהו ונכונה להוביל שינויים פורצי דרך בתחום התחבורה והתשתיות הלאומיות והמאבק בתאונות הדרכים".

    "כמו כן העובדה שאכהן גם שרת החוץ הבאה של ישראל היא כבוד גדול ואני אפעל לייצג נאמנה את האינטרסים של מדינת ישראל ואפעל לביצור מעמדה של ישראל בזירה הבין לאומית".

    "אני מודה לראש הממשלה, בנימין נתניהו על האמון בי ומאחלת הצלחה גדולה לממשלת ישראל", אמרה השרה.

    בתוך כך, ראש הממשלה נתניהו החליט למנות את ד"ר יפעת שאשא ביטון לתפקיד יו"ר ועדת הקורונה בכנסת.



    0 תגובות